15 Eylül 2013 Pazar

L'oreal Makyaj Temizleme Yağı / L'oreal Makeup Cleansing Oil


Merhaba! Bugünkü konuğum L'oreal'in yeni çıkan ürünlerinden Makyaj Temizleme Yağı. Aslında uzun süredir aklım MAC Cleanse Off Oil'deydi ama Gratis gezilerimin birinde bunu görünce denemek istedim ve sepete attım.

Hey everyone! Today's guest is a new product by L'oreal, Makeup Cleansing Oil. I've been thinking about buying MAC Cleanse Off Oil for a while but when I saw this at my local drugstore for a fraction of price, I thought I should give this a go.



İlgilenenler için içerik listesini de koymak istedim, çünkü bu konuda oldukça hassas kişiler olduğunu biliyorum. İçerik listesindeki mineral oil beni rahatsız etmedi diyemem, ama gözardı edebilirim diye düşündüm.

I wanted to put a photo of the ingredients down below, because I know many people are sensitive to this issue. Actually, I can't say I'm really keen on the mineral oil in this product, but I think I can overlook it.



Daha önce hiç makyaj temizleme yağı kullanmadığım için nasıl kullanılacağını pek bilmiyordum, deneme yanılma yöntemiyle bulurum diye düşündüm. (Ürünün arkasını okumak nedense aklıma gelmedi..) İlk olarak yağı bir disk pamuğa sıktım ve gözümün üstünde 15 saniye kadar bekletip çektim, farı ve göz kalemini çıkarmıştı ama rimelin neredeyse hepsi duruyordu ve her yere bulaşmış haldeydi. Bu noktada ürünün arkasını okumayı akıl etmeyi başardım ve söylendiği gibi elime yağdan biraz alıp göz makyajımı ovuşturdum, yıkadım ve tüm makyajım silindi. 

Being a complete newbie in the makeup cleansing oils world, I had no idea how to use this, so I tried the usual way, put some onto a cotton disk, kept in on my eyelids for 15 seconds and wiped it. Result? Eye-makeup-all-over-my-face. So I tried the suggested method (Reading the instructions just didn't cross my mind before, for some reason) and took some product in my hands, rubbed it into my eyes, rinsed it. It took all of my makeup like no other, and didn't left any residue or felt oily.   

Makyaj temizleme ürünleri konusunda nedense oldukça tutucuyum, Bioderma H2O'm olmadan asla yaşayamam. (Ciddiyim.) Ama bu ürünün kullandıktan sonra göz bölgemi kupkuru bırakmaması çok hoşuma gitti, çünkü Bioderma H2O'nun benim için tek olumsuz yanı bu. Yine de bu ürünü çok yoğun makyaj yaptığım zamanlar dışında kullanacağımı sanmıyorum, çünkü Bioderma'yı disk pamuğa damlatıp 15 saniye gözünün üstünde tutarak makyajını tamamen çıkarmaya alıştığım için bu ürünün kullanımı fazla uğraştırıcı. 

I have a serious relationship with my beloved Bioderma H2O, when it comes to makeup removal. But what I liked the most about the L'oreal Oil was that it didn't leave my eye area feeling dry, which is unfortunately something Bioderma does. Although the result was very good, I think I will be saving this oil for the days when I have a crazy amount of eye makeup on, because using my Bioderma H2O is much more easier and much less messier.


Özetlemek gerekirse, makyaj temizleme yağlarıyla ilk tanışmam gayet iyi sonuçlandı ama karşılaştıracak bir ürüne sahip olmadığım için bu ürün ne kadar başarılı tam olarak bilemiyorum. Bu nedenle bu türde başka ürünler de denemek istiyorum. Sanırım bir sonraki durağım Mac Cleanse Off Oil olacak. 

Overall, I quite enjoyed venturing into the realm of makeup cleansing oils, my first encounter with them was pretty good and I'm eager to try out more.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder