10 Eylül 2013 Salı

Sonbahar İçin Seçtiklerim / My Picks For Autumn


Merhaba! Bugün sizlere makyaj çantamda sonbahar için yaptığım değişikliklerden bahsedeceğim. Sonbahar tartışmasız en sevdiğim mevsim, çoğu insan sonbaharı yazın bitişini simgelediği için üzüntüyle karşılarken ben büyük bir mutlulukla karşılıyorum. Sonbahar nedense her şeyin düzene girdiği, yeni başlangıçların yapıldığı, insanın kendini çok daha mutlu ve enerjik hissettiği bir mevsim, en azından benim için!

Hey everyone! Today I'm going to show you what my favourite picks for the upcoming autumn season are! Autumn is no doubt my favourite season, most people think of autumn as the end of summer and don't like it but I welcome it with open arms! Autumn puts everything in my life in a routine (which makes an organization freak like me very happy), always creates fresh starts and fills me with so much happiness and energy!

Yaptığım değişikliklerden bahsedelim mi? Yazın çoğunlukla bronz, mercan, turuncu tonlarda ürünleri kullanırken, Eylül ayının gelmesiyle beraber en sevdiğim tonlar olan pembeler, mürdümler ve bordolara dönüş yapıyorum. Bunların yanında okulların yakında açılıyor olmasını ve dersler nedeniyle uykusuz geçecek gecelerin sabahlarını düşündükçe, aydınlatıcı ürünler en büyük kurtarıcılar olarak çantama ekleniyor.

Let’s talk about the changes in my makeup bag, shall we? While I gravitate towards bronze, coral, orangey tones during the summer time, when the September arrives, I ditch them all and run back to my beloved pinks, plums and burgundies! Well, the schools are starting very soon as well, so it’s time to put the brightening products in the bag, because we all know how we look in those mornings where the night before is spent with essays and homeworks, and of course, no sleep.    




Yüz için olan ürünlerden başlayalım. Uykunuzu tam alamadığınızda cildinizi ışıltılı gösterecek ürünler en yakın arkadaşınız oluyor. Rimmel Wake Me Up Fondoten bu iş için biçilmiş kaftan. Ben 100 numaralı Ivory rengini kullanıyorum. Bu ürün Türkiye’de maalesef satılmıyor, ama Asos.com gibi Türkiye’ye gönderim yapan sitelerden alabilirsiniz, ben oradan almıştım.

First, let’s talk about the face products. When you get very little amount of sleep, a dewy looking foundation is your friend. Rimmel Wake Me Up Foundation gets it done. My shade is 100 Ivory, which is stil tiny bit dark, but that’s the lightest color available.

Rimmel Wake Me Up serisinin kapatıcısını göz altlarım için kullanıyorum. Koyu renk halkaları gizlemek ve uykunuzu almış izlenimini yaratmak için harika bir kapatıcı.

The concealer from the same line, Rimmel Wake Me Up Concealer is also amazing with covering up dark circles and make you look awake.

Cilt kusurlarını gizlemek için tercihim The Balm Time Balm kapatıcı. Benim kullandığım rengin adı Lighter Than Light, serinin en açık rengi. Tam kapatıcılık sağlaması ve ağır olmaması nedeniyle kendisini çok seviyorum.

To cover up blemishes, I use The Balm Time Balm Concealer in the shade Lighter Than Light. This is an amazing concealer, not so heavy but full coverage.

Fondöten ve kapatıcımı sabitlemek için vazgeçilmezim Rimmel Stay Matte pudra. Transparan rengini kullandığım bu pudradan tam 3 tane bitirdim, kendisi gerçekten bir harika!

To set all the foundation and concealer, I use Rimmel Stay Matte powder in Translucent, which is my go-to powder for this purpose.

Yüzüme biraz renk getirmek için allık olmazsa olmazım, sonbahar ve kış aylarında elim genelde pembe ve mor tonlara gittiğinden tercihim soğuk tonlu açık bir pembe olan The Balm DownBoy ya da hafif altın ışıltılı bir vişne çürüğü rengi olan Nars Sin oluyor.

To put back some color onto my face, I go for a blush that’s pink or plum toned. My choice is either The Balm DownBoy which is a great cool toned light pink or Nars Sin, a purple-plummy color with a hint of golden shimmer.

The Balm Mary Lou Manizer, bana göre gelmiş geçmiş en güzel aydınlatıcı.

Best-highlighter-ever: The Balm Mary Lou Manizer. Nothing else to say.


Far söz konusu olduğunda asla tek bir ürün seçemiyorum. Maybelline Color Tattoo – On and On Bronze, L’oreal Infallible - Sahara Treasure, Maybelline Tekli Far – Iced Fudge, MAC - Naked Lunch, All That Glitters ya da Woodwinked, Urban Decay Naked palet favorilerim. Tabii ki far uygulamadan önce gözlerimi makyaja The Balm Put A Lid On It far bazı ile hazırlamayı unutmuyorum.

My top choices for the eyeshadow are Maybelline Color Tattoo in On and On Bronze, L’oreal Infallible in Sahara Treasure, Maybelline Mono Eyeshadow in Iced Fudge, MAC Naked Lunch, All That Glitters or Woodwinked, or my Naked Palette. But first, I prime my eyelids with The Balm Put A Lid On It primer.

Kaşları unutmak olmaz! MAC – Charcoal Brown farı kullanarak kaşlarımı belirginleştiriyorum.

Don’t forget the eyebrows! I define mine with MAC Charcoal Brown eyeshadow.

Kirpiklerimi Tweezerman kirpik kıvırıcıyla kıvırdıktan sonra, Rimmel Lash Accelerator maskarayı uzunluk vermesi için, Maybelline Rocket Volume maskarayı da hacim için uyguluyorum.  

After I curl my lashes with my Tweezerman Eyelash Curler, I apply Rimmel Lash Accelerator to get some length, and apply Maybelline Rocket Volume Mascara fort he volume it gives!

Kirpiklerimin üstünü Avon Supershock Jel Göz kaleminin Blackberry rengiyle ya da Essense’in Kajal Kalemlerinin Teddy ya da Feel the Eclipse renklerinin biriyle hafifçe belirginleştiriyorum. Teddy acı bir kahve tonu, Feel the Eclipse ise gece mavisi, sanırım Feel the Eclipse bir koleksiyon ürünü ve sınırlı üretimdi. Rimmel Scandaleyes kalemin Nude rengini de gözlerimi canlı göstermesi için alt kirpiklerimin iç kısmına uyguluyorum, bu kalemi de Asos.com’dan alabilirsiniz.

I line my upper lashline with either Avon Supershock Gel Pencil in Blackberry or one of Essense Kajal Pencils. The ones in the picture are called Teddy (Brown) and Feel the Eclipse (Dark Blue). I always line my lower lashline with Rimmel Scandaleyes Eyeliner in Nude, it opens up my eyes perfectly.



Mürdüm ya da bordo tonlarda bir rujla makyajımı tamamlıyorum. Şu sıralar favorilerim MAC – Plumful, L’oreal Glam Shine Balmy Gloss – Dare the Dragonfruit ve eğer akşam dışarı çıkıyorsam Rimmel Kate – 107.

To finish everything off, I apply a plum or burgundy toned lipstick. What I love the most right now is MAC Plumful, L’oreal Glam Shine Balmy Gloss in Dare the Dragonfruit, and if I’m going somewhere in the evening, Rimmel Kate in 107.


Benim sonbahar için seçtiklerim bunlar, sizin sonbahar favorileriniz neler?

These are my current autumn makeup picks, what are some of yours?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder