25 Ekim 2013 Cuma

Urban Decay Naked Basics Palet / Urban Decay Naked Basics Palette


Merhaba! Urban Decay Naked Basics paleti blogumda yazmayı düşünmüyordum, çünkü malum Türkiye'de bulamıyoruz. Ama Ocak ayında Urban Decay'in Türkiye'ye geleceği haberleri dolaşmaya başladı, ben de bu harika paletin yazısını yazmak istedim.

Hey everyone. Today's guest is a very well-known palette in the beauty world, the Naked Basics palette from Urban Decay, which is the matte sister of the original Naked Palettes. 



Ben kendisini 5-6 kez düşürdüğüm için Crave rengi kırıldı ve paleti oldukça kirletti, maalesef ne kadar temizlesem de geçmiyor. Aslında bu palet mat renklerden oluşuyor olarak tanıtılsa da tamamen mat değil, en baştaki renk olan Venus ışıltılı bir far. Farları tek tek inceleyelim:

This palette is not only made of matte colors, Venus is actually a shimmery eyeshadow. Let's talk about them individually:

Venus: Göz pınarını ve kaş altını aydınlatmak için harika bir renk, ışıltılı bir kırık beyaz gibi tanımlayabiliriz. (Fotoğraflarda mat çıkmış olsa da..)

Venus: An off-white shade with a sheen running through it although it looks matte, perfect for highlighting inner corner and browbone. 

Foxy: Göz kapağındaki renkleri nötrlemek için birebir olan sarı tonlarda mat bir renk.

Foxy: A matte light yellow shade, great for getting rid of the discolorations on the eyelids. 

W.O.S: Foxy gibi göz kapağını nötrlemek için kullandığım, pembe tonlarda mat bir renk.

W.O.S: Pink toned sister of Foxy, it's matte as well and I use this one all over the lid to neutralize the color of my eyelids.

Naked 2: Gölgelendirme yapmak için kullandığım, gri-kahverengi arası mat bir renk. Saçları açık tonlarda olanlar kaşlarını doldurmak için de kullanabilir.

Naked 2: A matte light taupe shade, perfect for the crease area. A great brow color for blondes as well!

Faint: Naked 2 ile ulaştığımdan biraz daha yoğun bir gölgelendirme yapmak için bunu kullanıyorum, orta tonlarda soğuk tonlu mat bir kahverengi. Bu rengi çok hafif bir şekilde Crave ile karıştırarak kaşlarıma da uyguluyorum.

Faint: A cool toned matte brown. This gives a much defined crease effect, which I love. I also use this mixed with a little bit of Crave on my eyebrows.  

Crave:  Fazla söze gerek yok, mat bir siyah. Renk yoğunluğu oldukça iyi, ben bunu eyeliner olarak çok sık kullanıyorum, göz kaleminden daha yumuşak bir görüntü veriyor.

Crave: Not much to say really, a matte black. It has great color payoff, I love using this as an eyeliner, it gives a much softer effect than pencils or liquid / gel liners.



Bu paletle ilgili en çok sevdiğim şey bütün renklerin kremsi ve oldukça pigmentli olması, şu ana kadar kullandığım hiçbir mat farda böylesine güzel bir yapıyla karşılaşmamıştım. Baz kullanmasam bile bütün gün göz kapağımda uyguladığım şekilde kalıyorlar. Almadan önce kararsız kalsam da aldıktan sonra hiç ama hiç pişman olmadım, kesinlikle fiyatını hak eden bir palet olduğunu düşünüyorum.

What I really love about this palette is that all the shades are buttery soft and really pigmented, which is not very common amongst matte eyeshadows I've tried so far. These stay put all day even without a primer, without any creasing or fading. I was a bit hesitated at first but once I tried it, I understood what all the hype was about! 


Sonunda yakın bir zamanda ülkemize geleceği konuşulan Urban Decay'in far paletlerine mutlaka bir şans vermelisiniz derim. Gördüğüm en harika formüle sahip farları Urban Decay yapıyor. Ocak ayını sabırsızlıkla bekliyorum!

You really can not beat Urban Decay when it comes to eyeshadows, they have hands down the best formula EVER. The Naked palettes are definitely worth the hype and the price!  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder