28 Aralık 2013 Cumartesi

2013 Favorileri - Saç Bakımı / 2013 Favourites - Hair Care


Merhaba! Güzellik ve bakım söz konusu olduğunda beni makyajdan sonra en çok heyecanlandıran şey saç bakımı. Dalgalı, uzun ve kontrol etmesi oldukça zor saçlara sahip biri olarak saçlarım için çok fazla ürün kullanıyorum ve sürekli yeni ürünler deniyorum. Ama yukarıdaki 11 ürün benim vazgeçilmezlerim, bitirdikçe alacağım ürünler, dolayısıyla bu yılki favorilerim arasında yerlerini aldılar.

Hey everyone! Hair care is what gets me the most excited after makeup, having really long, wavy, hard to control hair, I use a lot of products and I'm constantly in a search for new ones. But the ones in this post have been my favourites all year long, and I will repurchase all of them when I run out. 



Bu yıl benim sülfatsız ve parabensiz şampuanlara geçiş yılımdı. Sülfatın saçı çok yıprattığı ve aşındırdığını öğrendikten sonra başladığım sülfatsız şampuan arayışımı Down Under Naturals Nude Nemlendirici Şampuan ile tanışmamla sonlandırdım. Bu şampuan saçımı tertemiz ve yumuşacık yapıyor, ve içeriği neredeyse tamamen doğal. Saç kremim de aynı seriden, Down Under Naturals Nude Nemlendirici Saç Kremi. Bu kremin de içeriği neredeyse tamamen doğal ve saçımı ağırlaştırmadan çok güzel nemlendiriyor. Bu iki ürünü neredeyse 1 senedir kullanıyorum ve saçlarım eskisine göre çok daha sağlıklı.

This year was all about finding a good sulfate and paraben free shampoo. It's not so hard to find a sulfate free conditioner but almost every shampoo has it. I started using Down Under Naturals Nude Moisturizing Shampoo last January, and haven't looked back since. It does an amazing job cleaning my hair and leaving it super soft. I use the conditioner from the same line, Down Under Naturals Nude Moisturizing Conditioner, and it's a really good, moisturizing conditioner, and it's almost completely made from natural ingredients.  


Saçlarıma en az haftada 1 kez yoğun bir bakım yapmayı seviyorum. L'oreal Elseve Anında Mucizevi Bakım benim için gerçekten mucizevi bir ürün oldu, bu sanırım kullandığım 5. tüp. Bu maskesi yoğun bir şekilde saçıma dipten uca uyguluyorum, 1-2 dakika bekleyip duruluyorum ve inanılmaz yumuşak, parlak ve harika kokan saçlara kavuşuyorum. Pantene Doğal Sentez 2 Dakikada Etkili Onarıcı Yağ Terapisi Maskesi de aynı işlevi görüyor, özellikle bu iki maskeyi karıştırıp 1-2 dakika saçımda bekleyip yıkadıktan sonra saçlarımın yumuşaklığına inanamıyorum. John Frieda Full Repair Onarıcı Bakım Maskesi alırken çok fazla bir şey beklemediğim ama beni kendisine hayran bırakan bir maske oldu. Bu maskeyi duştayken yine tüm saçıma uygulayıp 3-4 dakika sonra yıkıyorum. Saçlarım karışmaya, düğümlenmeye çok meyillidir ve banyodan sonra saçlarımı taramam neredeyse yarım saat sürer ama bu maskeyi ne zaman kullansam saçlarımdaki tüm karışıklık kendiliğinden açılıp gidiyor ve saçlarımı 5 dakikada tarıyorum. Bu ürünü sürekli almaya devam edeceğim.

I do a deep conditioning with these three products once a week. The L'oreal Elseve Total Repair Instant Miracle is my ultimate favourite, I use a generous amount and leave it on for 1-2 minutes when I'm in the shower and wash it off, it just leaves my hair super soft and shiny. Pantene Nature Fusion Oil Therapy 2 Min Masque does the same thing, I leave it on for 1-2 minutes and rinse my hair, sometimes I mix this and the L'oreal one and get even softer, healthier hair. A more recent purchase but something I've fell in love in the first use is the John Frieda Full Repair Instant Repair Mask. My hair is naturally prone to get tangled and it takes me almost half an hour to brush it out, but when I use this mask, almost all of the tangles go away and I brush my hair in like 5 minutes. It's crazy! My only complaint is that I need to use quite a bit of product for my long hair and this bottle lasts me for only 5-6 uses. 


Tigi Bed Head Ego Boost birçok ünlünün favorisi olduğunu okuduğum bir ürün ve bunu kesinlikle anlayabiliyorum. Saç uçlarımdaki kırıkları onarmak için çok fazla ürün denedim ve gerçekten işe yarayan sadece bu oldu, aynı zamanda yeni kırıkların oluşmasını engellemekte de oldukça iyi bir iş çıkarıyor. Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremlerini çok sevdiğimi daha önce bir postta yazmıştım, bu yıl boyunca en çok kullandığım Satin Relax olanı oldu, kabarmaya meyilli saçlarımı yatıştırmak için kullandığım en başarılı ürünlerden. Phyto 9, içerisinde 9 farklı bitki bulunan ve saça nem veren bir ürün, saçlarım ne zaman kuru görünse bu üründen avucumun içine biraz alıyorum ve tüm saçlarıma yediriyorum, anında nemlendiriyor. L'oreal Elseve Extraordinary Oil'i saçıma verdiği parlaklık ve yumuşaklık için çok seviyorum, ve aylardır kullanmama rağmen neredeyse tamamı duruyor. Giovanni Avocado&Olive Oil Ultra Moist Super Potion kuru ve yıpranmış saçlar için kabarmayı önleyici bir serum ve kesinlikle işe yarıyor, hatta kullandığım oldukça fazla serum içinde kabarıklığı en iyi önleyen serum diyebilirim. 

These are my favourite leave in treatments. Tigi Bed Head Ego Boost is a celebrity favourite, and it deserves that. It is the only thing that actually helped healing my split ends, and does a great job at preventing new ones. Schwarzkopf Gliss Liquid Hair Conditioners are my favourites for years now, I love using this Satin Relax one to get rid of my frizzy, untamed hair and it does a good job at that. Phyto 9 is a cream that combines 9 different ingredients that condition you hair. I've used this one to death and can't wait to purchase a new one, I use this when my hair is feeling dry, sometimes in the middle of the day, I take some of it in my hands and comb my hair with my fingers, and my hair is instantly moisturized. L'oreal Elseve Extraordinary Oil leaves my hair super soft and shiny, also helps defining my curls. Giovanni Avocado&Olive Oil Ultra Moist Super Potion is an anti-frizz serum and it's hands down the best one I've used, and I've used a lot. It also smells great!


Ve son olarak Batiste Kuru Şampuan. Ne yazık ki ülkemizde bulunmayan bu kuru şampuan benim denediklerim arasında açık ara en iyisi. Saçtaki yağlanmayı tamamen yok ediyor, saç diplerine çok güzel hacim veriyor ve harika kokuyor. 

Last but not least, Batiste Dry Shampoo. This seems to be everybody's favourite dry shampoo, and I believe everybody is right. This is hands down the best dry shampoo I've ever used, takes off all the excess oil, leaves my hair clean and soft, gives my roots volume and it also smells great. My only complaint is that I go through these super quick, even the bigger bottles don't last me a long time. 


Benim bu seneki saç bakım favorilerim bu şekildeydi. Bu ürünlerin çoğunun önümüzdeki sene de favorilerim arasında olacağını düşünüyorum, ama kim bilir, belki de bu sene çok daha güzel saç bakım ürünleri bulabilirim. Görüşmek üzere!

These are all my ultimate favourite hair care products of the past year. I predict that most of these products will also show up in my 2014 favourites too, but who knows, maybe this year I'll find some even better ones! See you soon! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder