10 Aralık 2013 Salı

L'oreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu / L'oreal Micellaire Water


Merhaba! Bugünün yazısı uzun süre yabancı bloglarda gördüğüm ve ülkemize gelmeyeceğini düşündüğüm ama beni yanıltan, kendisiyle tanışmamızdan beri 4. şişeyi bitirdiğim bir ürün üzerine: L'oreal Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu.

Hey everyone! Today's guest is a favourite makeup remover of mine, which is quite possible the closest dupe to my beloved Bioderma H2O. 


Ben bu ürünü pamuğa biraz dökerek önce göz makyajımı çıkarıyorum ve en yoğun göz makyajını bile çok zorlanmadan çıkarıyor. Bu şekilde makyaj temizleyici suları çok sevmemin en büyük nedeni tüm makyajımı çıkarmak için aynı ürünü kullanabilmem. Göz makyajımı, yüz makyajımı çıkarmak için bir çok farklı ürün kullanmaktan pek hoşlanmıyorum. Aynı zamanda makyajımı temizledikten sonra yüzümde yağlı bir his bırakan ürünlerden pek hoşlanmıyorum. Bu ürün cildimde biraz kuru bir his bırakıyor, kuru ciltler bundan pek hoşlanmayabilir ama karma ve yağlı ciltler bu hissi sevecektir.

I use this to remove both my eye makeup and the rest of my makeup and it takes off even the most dramatic eye looks without rubbing the eyes like crazy. The main reason I love these micellaire waters is that I can use them to remove all of my makeup, I hate using a different thing for my eye makeup, my face makeup etc. Also, they don't leave an oily residue on the face, actually this leaves my skin feeling a bit dry, as someone with a combination skin, I quite like it. 

Bu ürün meşhur Bioderma H2O'ya bir alternatif olarak gösteriliyor ve açık konuşmak gerekirse bence aralarında neredeyse hiçbir fark yok. İkisini de uzun süredir kullanıyorum ve fark ettiğim tek şey L'oreal'in göz makyajımı temizledikten sonra göz kapaklarımı biraz daha kuru bırakması. 

I've been using Bioderma for over a year now and this one for months and I think it's safe to say that there is almost no difference between them. The only thing I've noticed is that L'oreal one leaves my eyelids a little bit drier after I use it to take my eye makeup off.


Bioderma H2O'nun 250 ml'sini 38-40 TL civarına alabiliyorken bu ürünü 10-15 civarına almak mümkün. Bu nedenle ben her indirim gördüğümde birkaç şişe mutlaka stokluyorum. Bioderma H2O severler mutlaka bu ürüne bir şans vermeliler, pişman olmayacağınızı düşünüyorum. Görüşmek üzere! 

L'oreal Micellaire Water is much cheaper than the Bioderma H2O. If you want to try Bioderma but you can't get your hands on it or you find it to be a little bit too expensive, you should definitely give this one a try. See you soon!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder