14 Aralık 2013 Cumartesi

Mac - Rebel Ruj / Mac - Rebel Lipstick


Merhaba! Bugünkü yazım bence Mac'in en güzel rujlarından biri olan Rebel üzerine olacak.

Hey everyone! It's finally the time for one of the most beautiful lipsticks from Mac to be featured on my blog, it is the one and only Rebel.



Bu ruju almak ve almamak arasında çok uzun süre gidip geldim, bir Mac mağazasına her gidişimde denedim, sonunda almaya karar verdiğim her seferinde stoklarda yoktu ve sonunda vazgeçtim. Ama moralimin bozuk olduğu bir gün kendimi İstinye Park Mac'e attım, stoklarda olduğunu öğrenince hemen bir tane kaptım, ve bu kadar uzun süre almadığım için kendime çok kızdım! Mac'in satin bitişli rujlarını gerçekten çok seviyorum, inanılmaz kremsi ve yumuşaklar. Harika renk veriyorlar, sürümleri kolay ve kalıcılıkları gerçekten çok iyi. Mac'in lustre serisini de çok seviyorum ve keşke kalıcılıkları bu seri kadar iyi olsa diyorum.

I've resisted to this lipstick for so long. I swatched it everytime I was in a Mac store, finally decided to buy it and it was sold out for weeks, then I told to myself that I don't need it. A while later, I caved in and got it and it was such a shame for me to wait. Because it's amazing! I love Mac's satin finish lipsticks, they are so creamy and soft and have great color payoff. They also last really long on my lips, much longer than the lustre finish ones. 


Rebel ilk bakışta oldukça koyu bir patlıcan moru gibi görünse de uygulandığı zaman harika bir koyu fuşya-mürdüm rengine dönüşüyor. Ben bu ruju özellikle hafif bir göz ve yüz makyajı yaptığımda makyajıma canlılığı sürdüğüm rujla vermek için kullanmayı çok seviyorum. Eğer böyle canlı ve koyu renkler sürmeye cesaret edemiyorsanız bu ruju dudağınıza hafifçe dokundurarak ve parmaklarınızla yayarak uyguladığınızda da harika bir renk veriyor. 

Although it looks like a dark plum-berry color on the bullet, it transforms into a deep fuschia-berry shade on the lips. I love using this as a pop of color when I keep the rest of my makeup quite minimal, it gives such a brightness to the face and pulls the look together. If you think you can't pull these type of colors off, you can also dab this onto your lips and smudge it with your fingers for a nice tint, it looks amazing that way too.


Rebel, Plumful ve Diva, Mac rujlar arasından sonbahar ve kış makyajlarımın favori üçlüsü! Koyu ve canlı renk rujlarla çok aranız olmasa, ya da cesaret edemeseniz bile bence Rebel'a bir şans verebilirsiniz. Görüşmek üzere!

Rebel, Plumful and Diva are my absolute favourite lipsticks from Mac for the autumn/winter months. Even if you don't find yourself daring enough to wear these type of colors, I urge you to give these ones a shot, I think you'll not regret it. See you soon!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder