28 Ocak 2014 Salı

The Balm Schwing Eyeliner


Merhaba!Geçtiğimiz hafta sonu Gratis'te The Balm ürünlerinde %40 indirim vardı ve ben indirimden yararlanarak en sevdiğim eyelinerdan bir tane yedeklemişken sizlere kendisinden bahsetmek istedim: The Balm Schwing Eyeliner.

Hey everyone! I think I made it quite clear that I love this brand, but here's yet another product from The Balm that I just can't get enough of: The Balm Schwing Eyeliner.  



Uzun süredir likit eyeliner kullanmıyordum çünkü kolay uygulama sağlayan, kalıcı ve yoğun siyah bir eyeliner bulamamıştım, bu nedenle de jel eyelinerlara yönelmiştim. The Balm'dan kullandığım ve sevmediğim hiçbir ürün olmadı ve buna güvenerek bir indirimde bu ürünü sepete attım, iyi ki de atmışım. Her gün en az 10 saat gözümde kalmasına rağmen hiçbir bozulma, dağılma, renk kaybıyla karşılaşmıyorum; ben çıkarana kadar sabah sürdüğüm şekilde kalıyor. Gördüğüm en siyah eyelinerlardan bir tanesi, kat kat uygulama yapmanıza gerek kalmıyor. Sert, sivri uçlu ve sünger bir aplikatörü var ve hem şekli hem de sert yapısı nedeniyle uygulamayı çok kolay bir hale getiriyor ve kusursuz bir çizgi elde edebiliyorsunuz. 

I'm not really a liquid eyeliner person as my search for an easy to apply, long lasting, and intense black liquid eyeliner ended with no results until very recently. I trust any product The Balm brings out, I just love everything from the brand, so when I saw that they had a liquid eyeliner, I wanted to put my gel liners aside and give it a go. I'm so glad I did! This eyeliner stays put on my lids without any fading or smudging even when I have it on for 10-12 hours. This is one of the blackest eyeliners I've ever seen, you don't have to apply it over and over again to get the intensity you want. It has a thin, felt tip applicator that's not too elastic, but it's still bendy so the applicator makes the application really easy and precise. 


Aplikatörü çeşitli açılarda tutarak farklı kalınlıklarda şekiller elde edebiliyorsunuz, fırçanın ucu sivri ve geri kalanı biraz daha kalın olduğu için ucuyla uyguladığınızda ince, aplikatörü yan yatırdığınızda ise daha kalın bir çizgi çekebilirsiniz. Rengi gördüğünüz gibi oldukça siyah, ve sürdükten sonra kuruması için uzun bir süre beklemeniz gerekmiyor, birkaç saniye sonra sabitleniyor. 

As the tip of the applicator is quite pointy and the rest of it is a bit thicker, when you change the angle you hold the applicator, you can get thinner and thicker lines. When you apply it with the tip, you get quite a thin line like the third one from the top in the swatch above, and when you bend it to its side, you can get a thicker line like the swatch on the bottom. As you can see the color is quite an intense black, and what I love the most is that it dries pretty quickly, you don't have to wait for it to dry and keep your eyes close so that it doesn't get smudged everywhere. 


İndirimlerde The Balm'ın geri kalan ürünleri ilk gün kapışılsa da eyeliner'ları mutlaka kalıyor, bence gördüğünüz an kaçırmayın derim. Bu ürünün fiyatı 25 lira, kalitesini düşündüğünüzde indirimsiz haliyle bile gerçekten çok uygun bir ürün. Benim tekrar satın aldığım ilk likit eyeliner oldu, ve bundan sonra uzunca bir süre başka bir eyeliner denemeyi, kullanmayı düşünmüyorum. Kendisini o kadar çok seviyorum ki son 2 aydır makyaj yaptığım her gün mutlaka makyajımda yerini aldı ve. Görüşmek üzere!

This is the first liquid eyeliner I've ever repurchased, and I will keep repurchasing this forever. It made me love the flicked liner look all over again, and I used this in my makeup almost everyday for the past 2 months. This is such an amazing eyeliner for its price, it's around the $10 mark and when you consider its quality, it's really a bargain and deserves a chance. See you soon!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder