22 Şubat 2014 Cumartesi

Avon Luxe Işıltılı Pudra - Rose Aura


Merhaba! Size son günlerde elimden düşmeyen, makyajımda her gün kullandığım ve her kullanışımda biraz daha sevdiğim bir allıktan bahsetmek istiyorum: Avon Luxe Işıltılı Pudra - Rose Aura. 



Avon adlı bu ürünü shimmer powder yani ışıltılı pudra olarak tanımlamış ama bence bu hafifçe ışıltı içeren bir allık. Avon Luxe serisindeki diğer ürünler gibi bunun da oldukça güzel, şık, altın rengi bir kabı var. Ürün tam 10 gram, yani kullan kullan bitmeyecek türden. 


Kapağını açtığınızdaki görüntüsü dış kabından da güzel, pudranın deseninin oldukça sevimli bir görünüşü var ve kullandıkça desen çabucak yok olmuyor. Pudra gayet yumuşak, neredeyse hiç tozutmuyor, kolayca uygulanıyor ve yayılıyor. Ben Real Techniques Blush Brush ya da Sigma Angled Blush Brush gibi fırçalarla uygulamayı tercih ediyorum. Tüm gün kalıcı diyemem, 5-6 saat sonra tazelemeniz gerekebilir. Bu benim için bir sorun değil, sürekli yanımda taşıdığım Rimmel Stay Matte pudramın aynası olmadığı için bu allığı makyaj çantama atıyorum, hem yanıma ayna almış oluyorum, hem de gün içinde allığımı tazeliyorum.


Adı Rose Aura olan bu allık adına yakışan bir renge sahip, gül kurusu tonlarında. Çok fazla olmasa da güzel bir ışıltı içeren, ne kadar fazla uygulasam da asla abartılı durmayan, yüzüme sağlıklı bir canlılık veren ve yaptığım her makyaja yakışan bu allığa tek kelimeyle bayılıyorum. 


Hem formülü, hem rengi oldukça güzel olan bu allığı gerçekten çok sevdim. Keşke bu seride farklı renkler de olsaydı da alsaydım, ama maalesef sadece bu rengi vardı. Bu allık her ten rengine ve her makyaja yakışacak türden, adeta joker bir renk. Eğer deneyebilme şansınız varsa mutlaka bir göz atın derim. Görüşmek üzere!

3 yorum:

  1. Görünüşü çok tatlıymış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Gören herkes aynı şeyi söylüyor, bence de çok tatlı :)

      Sil
  2. Kaldırıldı bu galiba :(

    YanıtlaSil