7 Şubat 2014 Cuma

Dirty Works Body Trio


Merhaba! Geçtiğimiz haftalarda Gratis'te Gratis'e özel ürünlerde %40 indirim varken dış görüşü yurtdışında oldukça popüler olan Soap&Glory ürünlerini oldukça andıran bu markaya bir şans vermek istedim ve Body Wash, Body Scrub ve Body Butter'dan oluşan Body Trio adlı seti satın aldım.



Setteki ilk ürün bir duş jeli. Tam adı All of a Lather Body Wash olan bu duş jeli limonsu ve şekerli bir kokuya sahip. Kokusu uzun süre kalıcı değil, hafif bir koku. Koku kesinlikle kötü değil, hatta hoş bir koku ama pek benim sevdiğim türden değil, ben daha ağır, yoğun kokulara sahip duş jellerini daha çok tercih ediyorum.  


Yapısı ise burada gördüğünüz gibi şeffaf bir jel şeklinde. Güzelce köpürüyor ve temizlemesini de oldukça beğendim. Yapısını beğendim ama kokusuna bayıldığımı söyleyemeyeceğim. 


Buff Your Stuff Body Scrub'a tek kelimeyle bayıldım! Şu ana kadar hep kavanozda olan body scrublar kullanmıştım, ne kadar önlemeye çalışsam da duş sırasında mutlaka kavanoza su giriyordu ve scrubı sıvılaştırıyordu, bu nedenle kullanışsız buluyordum. Bu şekilde tüpte olan ve su alma riskini ortadan kaldıran bu scrubı çok sevdim. Kokusu yukarıdaki duş jeli ile aynı, ama scrubı daha sonra başka bir duş jeli kullanarak arındırdığım için kokusu benim için eksi bir nokta değil. 


Gördüğünüz gibi çok yoğun olmayan partiküller içeriyor ama ilk bakışta az partikül içeriyor gibi dursa da ölü derilerden çok güzel arındırıyor, vücudu yumuşacık yapıyor. Aynı zamanda bu ürünü kullandıktan sonra uyguladığım nemlendiricimin daha çabuk emildiğini gözlemledim, bu iyi scrubların genel bir etkisi. 


Üçüncü ve son ürün Supreme Cream Body Butter. Bu krem diğer iki üründen farklı bir kokuya sahip, bu kokuyu çok sevdiğimi söylemeliyim! Shea butter ve badem yağı içeren bu kremin nemlendirmesini çok beğendim, son zamanlarda hep bunu kullanıyorum.


Yapısı gördüğünüz gibi çok katı ve yoğun. Kolayca yayılıyor ve emilmesi de uzun sürmüyor, ama yine de çok çabuk emilmiyor. Kremi sürüp 1-2 dakika sonra giyinmek için uygun değil, bu şekilde yoğun yapılı kremleri duştan çıktıktan sonra vücudunuza uygulayıp bir süre daha bornozla oturup emilmesini beklerseniz daha güzel sonuçlar alırsınız.


Sonuç olarak bu seti oldukça iyi ve kullanılabilir buldum. Dış görünüşleri, ürünlerin isimleri de oldukça ilgi çekici. Bu markayla ilgili ilk izlenimim olumlu oldu, hatta bu ürünleri beğendikten sonra aynı markadan 2 de yüz maskesi satın aldım, onların da yazısını yazacağım. Bu set 25 TL gibi bir fiyata sahipti, 3 tane büyük boy ürün için oldukça makul bir fiyat olduğunu düşünüyorum. Soap&Glory ürünleri ülkemize gelmediği ve yurtdışı alışverişiyle de ulaşamadığımız için, eğlenceli dış görünüşlere sahip iyi vücut bakım ürünleri arayanlara güzel bir alternatif olabilir. Görüşmek üzere! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder