6 Şubat 2014 Perşembe

Feelunique.com Alışverişim


Merhaba! Geçtiğimiz haftalarda Feelunique.com'dan bir alışveriş yaptım. Ülkemizde bulunmayan ve denemeyi çok istediğim ürünleri satan bu siteden bir alışveriş yapmayı uzun zamandır istiyordum, ve alışverişi yaptıktan sonra bu siteden ilk alışverişim için bunca zaman beklediğim için kendime kızdım çünkü son derece memnun kaldım.  



Sepetime ilk olarak Real Techniques Sam's Picks seti attım. Real Techniques fırçalarımı uzun süredir çok severek kullanıyorum ve denemek istediğim birkaç fırça vardı, bu set yılbaşına özel olarak çıktığında inanamamıştım çünkü denemek istediğim fırçaların hepsine sahip olan bir set. Sanki benim için özel üretilmiş gibi. Multi Task Brush, Setting Brush, Buffing Brush, Pointed Foundation Brush, Essential Crease Brush ve Fine Liner Brush'tan oluşan bu setin yazısını en kısa zamanda yazacağım. Şu linkten satın alabilirsiniz: http://www.feelunique.com/p/Real-Techniques-Sams-Picks


Real Techniques'in yakın zamanda çıkardığı ve Beauty Blender aşığı biri olduğumdan denemek için yanıp tutuştuğum Miracle Complexion Sponge'ı almasam olmazdı. Bu sünger özel şekli nedeniyle Beauty Blender'dan daha farklı şekillerde kullanılabiliyor ve fiyat olarak çok daha ucuz. Aynı zamanda Beauty Blender'ı ülkemizde bulmak ya da ülkemize gönderim yapan bir sitede bulmak neredeyse imkansız. Bu süngerin Beauty Blender ile karşılaştırmalı bir yazısını yazacağım, o yüzden şimdi detaylı bahsetmiyorum. Bu ürünü de şuradan satın alabilirsiniz: http://www.feelunique.com/p/Real-Techniques-Miracle-Complexion-Sponge

Alışverişimden bahsetmem gerekirse, genel olarak son derece memnun kaldım. İlk olarak sitenin tüm dünyaya ücretsiz kargo imkanı sunması harika. Satın almak istediğim ama burada çok pahalı olan ürünleri yurtdışından almaya kalktığımda kargo ücretini görünce neredeyse burayla aynı fiyata geldiğini fark edip vazgeçtiğim çok oldu. Bu nedenle ekstra kargo ücreti ödemeyişime çok sevindim. Gönderim hızı olarak da memnun kaldım, ürün haftasonu dahil 10 gün gibi bir sürede elime ulaştı. Çok güzel paketlenmişti, kutunun tamamında ürünün zarar görmesini engellemek için süngerler vardı, heyecandan kutuyu parçalayıp attığım için fotoğrafını çekmeye fırsatım olmadı, bir dahaki siparişlere artık. Aynı zamanda siparişimle ilgili attığım 2 maile de 1-2 saat içerisinde cevap aldım, son derece ilgililer. 

Ben siparişim çok yüksek tutara sahip olmadığı ve kozmetik ürünler içermediği için gümrük konusunda bir sıkıntı yaşamadım. Ama daha önce maksimum tutar sınırına (100 dolar, 75 euro) çok yaklaştığım, siparişime kozmetik ürünler eklediğim hatta sadece kozmetik ürün satan sitelerden sadece kozmetik ürünlerden oluşan siparişler verdiğim de oldu ve hepsi elime sorunsuzca ulaştı. Bu işlerin biraz şans işi olduğunu düşünüyorum ama yine de yakın zamanda sorunsuzca alışveriş yaptığım yurtdışı sitelerinden oluşan bir yazı yazabilirim. 

Feelunique hakkında ilk izlenimlerim oldukça olumlu oldu, bir sonraki siparişime ülkemizde bulunmayan kozmetik ürünlerden de ekleyerek şansımı denemek istiyorum. Sitenin oldukça geniş bir ürün yelpazesi var, ama özellikle Real Techniques ürünleri için bakıyorsanız da kargo ücreti ödemeden sahip olabileceğiniz nadir yurtdışı sitelerinden, üstelik tüm fırçalara ve setlere sahipler. Görüşmek üzere!  

2 yorum:

  1. ben feelenqueden alışveriş yaptım ama elime ürün ulaşmadı .

    bende iade istedim onlarda bana sipariş adresini onayla diyor nasıl onaylayacam bilgi verebilirmisiniz .

    Thank you for your email.

    Please could you confirm your original delivery address in text, before any further action is taken.

    Best regards,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben Feelunique'den yaptığım alışverişlerde elime ulaşmama sorunu hiç yaşamadım, dolayısıyla bu süreç nasıl ilerliyor bilmiyorum. Öncelikle umarım çözülür diyorum. Yazdıkları e-mailden anladığım kadarıyla maile cevap olarak siparişin ulaşmasını istediğiniz adresi tekrar yazmanızı istiyorlar, sanırım nerede kaybolduğunu anlayabilmek ya da yeniden göndermek için olabilir. Umarım yardımım dokunabilmiştir ve paketinize kavuşursunuz :)

      Sil