5 Mart 2014 Çarşamba

The Balm Sexy Mama Pudra


Merhaba! Bugünün yazısı The Balm'ın çok sevdiğim ürünlerinden Sexy Mama pudra üzerine olacak. Karma bir cilde sahip olduğum için makyajımı daime pudrayla sabitliyorum ve cildime uygun renk bulma arayışına girmektense şeffaf pudraları tercih ediyorum. Sexy Mama da bu şekilde transparan bir pudra.



Bu pudranın oldukça güzel, yumuşak bir yapısı var. Oldukça ince bir yapıya sahip olduğu için ciltte kabuk kabuk bir görünüm oluşturmuyor. Kalıcılığından genel olarak memnunum diyebilirim, sabah yaptığım makyajımı 8-9 saat boyunca hiçbir parlama olmadan kullanabiliyorum, daha sonrasında parlayan bölgelere bir fırça yardımıyla pudrayı hafifçe uyguluyorum.


Parmağımda renkli gibi görünse de cilde uygulandığında tamamen transparan bir görünüme sahip oluyor, yani ten rengime uyar mı uymaz mı diye ikilemler yaşamanıza, ten rengine uyan pudra arayışlarına girmenize hiç gerek kalmıyor. Flaşlı fotoğraflarda yüzü bembeyaz da göstermiyor.


The Balm hem çok kaliteli ürünleriyle hem de tatlı ambalajlarıyla kesinlikle en sevdiğim markalardan bir tanesi. Sexy Mama pudra da beni şaşırtmadı, son zamanlarda yıllardır aralıksız kullandığım Rimmel Stay Matte pudramı bıraktım ve her gün bunu kullanıyorum, oldukça memnun kaldım. Yaklaşan 8 Mart indirimlerinde sepetinize atmanızı tavsiye edebilirim. Görüşmek üzere!

9 yorum:

  1. kapatıcılığı nasıl peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, transparan bir pudra oldugu icin kapaticiligi yok. Gun icerisinde olusan parlamalari onlemek ve makyaji sabitlemek icin kullaniliyor.

      Sil
    2. peki teşekkür ederim.

      Sil
  2. Ahh Berrak... Bunu bana yapma... :)
    Zaten alışveriş listeme Hot Mama'yı eklemiştim... Şuan aklımı çeldin dersem yalan olmaz. Eminim ben de çok seveceğim. Hali hazırda Stay Matte pudra kullanan birisi olarak değişiklik iyi gelir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorumu yeni görüyorum, çok üzgünüm :( Alışveriş yazını gördüm, sanırım bunu almamışsın ama Hot Mama'yı almışsın. Güle güle kullan! :)

      Sil
    2. Evet canım iki gün üst üste gitmeme rağmen bu pudrayı bulamadım. Kısmette yokmuş sanırım :)

      Sil
  3. en en sevdiğim pudralarımdan birisi :)
    bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ben bu yorumu yeni görüyorum! :( Benim de en sevdiğim pudralarımdan birisi, The Balm'ın diğer ürünleri gibi bu da favorilerim arasında. Blogunu zaten takipteyim! :)

      Sil